Cookies Wij gebruiken cookies om de website optimaal te laten functioneren en om in te spelen op de informatiebehoefte van onze bezoekers. Door gebruik te maken van onze website stemt u in met het plaatsen van cookies. Lees meer hierover in onze privacy- en cookieverklaring.

Klachtenregeling

Malkander wil de kwaliteit van haar dienstverlening bewaken en verbeteren. Klachten zien we als informatie van klanten over mogelijk zwakke plekken in de dienstverlening. Deze informatie willen we gebruiken voor het verbeteren van de kwaliteit. Klagen is een recht van onze klanten. Dat betekent dat op websites en relevante folders staat vermeld dat Malkander een klachtenregeling heeft en waar de klant een klacht kan indienen.

Het doel van de klachtenregeling is drieledig:
1. Ervoor zorgen dat er een eenduidige, snelle en inzichtelijke werkwijze is m.b.t. de afhandeling van klachten.
2. Inzicht bieden in de omvang en aard van de klachten van klanten ten behoeve van verbetering van de dienstverlening.
3. Voldoen aan de eisen van opdrachtgevers/financiers ten aanzien van het hebben van een klachtenregeling voor klanten.

Lees hier onze complete klachtenregeling.

 

Klacht indienen?

Bent u niet tevreden? Wij helpen u altijd zo goed mogelijk. Bent u toch niet tevreden? En kunt u het niet oplossen met de sociaal werker?

Vul dan hier een formulier in.

Als u dit formulier invult, neemt onze teamcoach contact met u op. Wij maken dan een afspraak met u om over de klacht te praten. De sociaal werker is daar, in principe, ook bij.

 

Informatie externe klachtenprocedure en Onafhankelijke Klachten Commissie

De klachtenregeling van de Onafhankelijke Klachten Commissie kunt u hier lezen, en lees tevens het jaarverslag van de OKC. Het mailadres en het telefoonnummer van de OKC plus de klachtenprocedure extern is via de secretaris klachten (HR Malkander) te verkrijgen.Stuur een e-mail naar HR@malkander-ede.nl of bel 0318 – 208 018.