Geplaatst op 3 juli
Marketinggoeroe Seth Godin zei het al: als je langs een weiland rijdt met enkel zwart-witte koeien, kijk je niet op of om. Maar staat er ineens een paarse koe tussen, dan blijft je blik hangen.
Zo werkt het ook met communicatie: opvallen is het eerste doel. Maar opvallen is niet genoeg. Want: als je de aandacht hebt, wat doe je daar dan mee? Vaak krijg je van de kijker maar enkele seconden om je boodschap over te brengen en jezelf te bewijzen. Wat kan je in die korte tijd eigenlijk kwijt? Welke rol speelt herhaling en hoe groot moet je budget eigenlijk zijn om je doelen te bereiken?
Over opvallen, overtuigen en het gebruik van slimme communicatiemiddelen gaat de netwerkbijeenkomst van 7 september; bekijk het volledige programma
Communicatie-expert Leendert Bos van De Indruk Reclame & Communicatie neemt je mee in een wereld van communicatiemiddelen: zowel traditioneel als digitaal en out-of-the-box.
Hier wil je bij zijn!
Leden van Maatschappelijk Netwerk Ede kunnen zich aanmelden via deze link.
Is jouw organisatie (nog) geen lid van Maatschappelijk Netwerk Ede en wil je de bijeenkomst bijwonen? Stuur dan een mail naar angelique@maatschappelijknetwerkede.nl